Blog
Cum și de ce să comparați partenerii CSS – Heureka | Kauf | Shopping in EU
Alegerea unui partener CSS este o chestiune serioasă, mai ales pentru că această colaborare este în general de lungă durată și, la finalul zilei, partenerul CSS vă poate ajuta să îmbunătățiți reclamele. Cu ajutorul unui partener CSS, puteți face publicitate în până la 21 de [...]
Comparație între partenerii Google CSS
Sigur că ați întâlnit diverse oferte de parteneri CSS. Dacă încă nu vă este clar ce este programul CSS, puteți citi mai multe despre acest program pe site-ul nostru. Datorită partenerilor CSS, puteți reduce prețul pe clic în reclamele dvs. de Shopping și Remarketing, [...]
Cum să profitați de programul CSS și la ce să fiți atenți atunci când alegeți un partener CSS?
Puterea programului CSS poate fi observată chiar din primele zile de la activare. Nu recomandăm să faceți modificări majore în interfața Google Ads pe durata perioadei de testare a programului CSS, deoarece tocmai în aceste 30 de zile dorim să vedem cum se dezvoltă publicitatea [...]
Interviu cu proprietarul e-shop-ului Tany.sk
Suntem un magazin online slovac specializat în vânzarea de cosmetice naturale și în special a coloranților naturali pentru păr, cum ar fi henna. Ne străduim în mod constant să extindem gama de produse naturale de calitate, astfel încât clienții noștri să poată cumpăra [...]
Interviu cu Agenția de Marketing Digital Boom
Suntem profesioniști certificați în domeniul marketingului de performanță. Oferim soluții profesionale personalizate pentru fiecare client. Niciun segment de afaceri nu este o piedică pentru noi. Ne apropiem individual de fiecare client și încercăm să ne punem în pielea clienților lor țintă. Avem sediul în [...]
ModexaStyl.cz | Scădere dramatică a performanței după ce a părăsit serviciul CSS
ModexaStyl.cz este un magazin online ceh specializat în vânzarea genților și portofelelor. Magazinul are o evaluare excelentă printre clienți, este cunoscut pentru prețurile favorabile, comunicarea bună și livrarea rapidă a produselor. Scopul studiului Scopul a fost să comparăm rezultatele utilizării [...]