Blog
Eroare în Merchant: Alegerea solicitată a partenerului CSS
Dacă inserați în Google Merchant Center, este posibil să apară acolo un mesaj de eroare, eventual vi se va suspenda contul. În acest articol, ne vom dedica mesajului de eroare, datorită căruia vă pot suspenda contul, și prin urmare, oprirea publicității în rețeaua Google. [...]
Creșterea achizițiilor în Shoppingin EU – Mai
Cu siguranță, ați vedea mai multe date despre serviciul nostru CSS - Shopping in EU. Ne-am hotârăt să împărtășim cu voi progresele noastre în fiecare lună. Astâzi o să vă arătam rezultatele din luna mai, care afișează interesul agenților de publicitate despre serviciul nostru CSS. [...]
Faza de learning și cum Vă poate influența trecerea la un partener CSS
Faza de learning este momentul în care algoritmul Google învață sub ce formă sunt promovate campaniile voastre, cât cheltuiți și cum ați putea economisi cu prețul pe clic. Este vorba despre un fenomen care se reflectă în campaniile care au schimbări fundamentale. Una dintre ele [...]
Cum să faceți inventarul produselor în timpul pandemiei COVID-19
Proprietarii e-shopurilor din întreaga lume încearcă să reacționeze cât mai bine și cât mai eficient la panica, care domină domină lumea în acest moment. Pandemia COVID-19 aduce magazinelor care practică comerț cu amănântul și de toate dimensiunile, o serie de provocări, cu care nu s-au [...]
Creșterea achizițiilor în Shopping in EU – Martie
Cu siguranță doriți să vedeți mai multe date despre serviciul nostru CSS - Shopping in EU. Am decis să Vă împărtășim progresele noastre în fiecare lună. Astâzi o să Vă arătăm rezultatele din martie care afișează interesul agenților de publicitate pentru serviciului nostru CSS. [...]
Cum să reduceți costurile publicitare și în plus, cum să măriți rentabilitatea investițiilor în marketingul online datorită performanței marketingului
Nimeni nu a ratat situația care a afectat și lumea comerțului electronic. Majoritatea agenților de publicitate dezactivează campaniile în scopul de a micșora costurile totale și, așadar și costurile asociate cu reclama produselor. Are sens, dar ce ar fi dacă am folosi acest timp eficient [...]