Blog2023-11-01T13:29:34+02:00

Blog

Faza de learning și cum Vă poate influența trecerea la un partener CSS

Faza de learning este momentul în care algoritmul Google învață sub ce formă sunt promovate campaniile voastre, cât cheltuiți și cum ați putea economisi cu prețul pe clic. Este vorba despre un fenomen care se reflectă în campaniile care au schimbări fundamentale. Una dintre ele [...]

ianuarie 14th, 2021|CSS|

Cum să faceți inventarul produselor în timpul pandemiei COVID-19

Proprietarii e-shopurilor din întreaga lume încearcă să reacționeze cât mai bine și cât mai eficient la panica, care domină domină lumea în acest moment. Pandemia COVID-19 aduce magazinelor care practică comerț cu amănântul și de toate dimensiunile, o serie de provocări, cu care nu s-au [...]

ianuarie 14th, 2021|News|

Creșterea achizițiilor în Shopping in EU – Martie

Cu siguranță doriți să vedeți mai multe date despre serviciul nostru CSS - Shopping in EU. Am decis să Vă împărtășim progresele noastre în fiecare lună. Astâzi o să Vă arătăm rezultatele din martie care afișează interesul agenților de publicitate pentru serviciului nostru CSS. [...]

ianuarie 14th, 2021|CSS, Google, News|

Cum să reduceți costurile publicitare și în plus, cum să măriți rentabilitatea investițiilor în marketingul online datorită performanței marketingului

Nimeni nu a ratat situația care a afectat și lumea comerțului electronic. Majoritatea agenților de publicitate dezactivează campaniile în scopul de a micșora costurile totale și, așadar și costurile asociate cu reclama produselor. Are sens, dar ce ar fi dacă am folosi acest timp eficient [...]

ianuarie 13th, 2021|CSS, Google|
Load More Posts