Întrebări des întâlnite (FAQs)
În anul 2017 societatea Google a primit în cadrul procesului o amendă de până la 2,4 miliarde de EURO de la Comisia Europeană pentru monopol pe piață. Comportamentul de monopol din cauza că reclamele la produse, așa numitele Google Shopping Ads sunt considerate în același timp, ca și o comparație a prețurilor magazinelor, deoarece la afișarea reclamelor în parte, nu se află doar imaginea, denumirea produselor, dar și prețul acestora și eshop-ul de unde îl puteți cumpăra. Hotărârea Comisiei Europene a obligat Google să ofere o șansă comparatorilor de prețuri în cadrul UE și posibilitatea să ofere un preț mai mic per click în Google Shopping Ads clienților săi. Astfel comparatorii selectați de prețuri ale mărfurilor în UE au posibilitatea să devină, cu anumite condiții, așa numitul Partener Google CSS (Comparison Shopping Service).
Da, exact. Numai comparatorii de prețuri selectați care au îndeplinit condițiile extinse ale Google pot deveni furnizori de spațiu publicitar în anunțurile Google Shopping din rețeaua Google Search și pot oferi astfel o reducere semnificativă de până la 20% din prețul normal pe clic.
Pe lângă faptul că Partenerul CSS trebuie să vă ofere spațiu pentru a vă afișa produsele pe site-ul lor de comparare a prețurilor, puteți obține o reducere de până la 20% din costul obișnuit pe click pe Google Shopping sau P. Max Ads.
Exemplu:
Dacă acum plătiți 5 leu pentru un click, datorită CSS Partner puteți avea în anumite cazuri un preț de numai aproximativ 4 leu pe click. Acest lucru înseamnă că puteți fie să vă reduceți bugetul total, fie, ceea ce este mai recomandat, să îl păstrați așa cum îl aveți și veți avea mai multe click-uri și veți obține mai mult trafic către magazinul dvs. electronic.
Taxa pentru publicitate rămâne la Google. După versiunea de probă a CSS-ului nostru, puteți decide dacă doriți să continuați să îl utilizați sau nu. Numai dacă decideți că doriți să păstrați CSS-ul nostru veți plăti direct pentru acest serviciu, iar acest lucru este independent de plățile pentru Google Ads.
Absolut nimic în ceea ce privește setările contului Google Ads și Merchant. Cu orice CSS, principala schimbare este numele furnizorului de CSS pentru reclame de cumpărături. În mod implicit, anunțurile dvs. sunt afișate „De la Google”, iar după ce treceți la CSS-ul nostru, anunțurile dvs. vor fi afișate „De la Shopping în UE”.
O astfel de restricție nu ar trebui să existe la niciun partener CSS. Cu toate acestea, ar trebui să verificați întotdeauna dacă acest lucru este într-adevăr valabil, deoarece unii parteneri CSS limitează în mod expres clienții cu cheltuieli zilnice (credit prepublicat). Dacă utilizați serviciul nostru CSS (Shopping in EU), nu aveți nicio limită 🙂.
Partenerii CSS pot oferi programul CSS în prezent în 21 de țări din Spațiul Economic European. Puteți utiliza aceste servicii în Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Grecia, Olanda, Irlanda, Ungaria, Germania, Norvegia, Polonia, Portugalia, Austria, România, Slovacia, Regatul Unit, Spania, Suedia, Elveția și Italia.
Există peste 100 de parteneri CSS în UE. În general, puteți întâlni un revânzător CSS, ceea ce înseamnă că agenția de marketing respectivă oferă programul CSS prin intermediul altcuiva pentru a asigura beneficiile acestuia. Taxa pentru CSS poate varia. Unii furnizori de CSS au o taxă fixă, ca noi, alții un procent din cifra de afaceri, și mai sunt și cei care le combină.
CSS-ul nostru a crescut pe aripile celui mai mare partener Google Channel Partner din CEE, BlueWinston.com, și are mii de clienți în întreaga UE și în afara acesteia. Dar cel mai important fapt este că puteți obține serviciul CSS de la Shopping in EU absolut gratuit!
În Shopping in EU, plătiți doar pentru CSS și atât. Vă vom lista magazinul dvs. electronic pe site-ul nostru de comparare a prețurilor și, bineînțeles, tot sprijinul de care aveți nevoie este, de asemenea, gratuit.
În primul rând, oferim posibilitatea de a obține o reducere de până la 20% din CPC pentru publicitatea Shopping/Performance max! Nu în ultimul rând, ca bonus la acest serviciu, vă oferim posibilitatea de a vă lista produsele pe site-ul nostru de comparare a prețurilor produselor la www.shoppingin.eu. Putem oferi aceste două servicii oricărui agent de publicitate în mod complet gratuit.
Cu siguranță nu. La Winston Bros., avem deja acces la mai mult de 6000 de conturi Google Ads la nivel mondial, cu un total de cheltuieli de peste 18 milioane de EUR/lună. Este, de asemenea, definit în termenii și condițiile noastre că nu putem influența în niciun fel funcționarea publicității dvs., să intervenim în setările sale și, în niciun caz, să partajăm statisticile interne sau cheltuielile dvs. cu terțe părți.
Puteți activa programul CSS în termen de o zi. În cursul acelei zile, puteți completa formularul, iar specialiștii noștri vă vor trimite un protocol de activare către Merchant Center, care va apărea în termen de o oră sau mai puțin. De îndată ce îl primiți și îl acceptați, CSS va fi activat. De asemenea, în aceeași zi vom lista magazinul dvs. electronic în comparatorul nostru de prețuri și, în acest fel, veți putea utiliza programul CSS și veți putea beneficia de avantajele acestuia din prima zi.
Nu ni se întâmplă des, dar dacă doriți să vă întoarceți la Google CSS sau la un alt partener CSS, anunțați-ne și putem aranja tranziția foarte rapid.
Faza de învățare este perioada în care algoritmul Google învață cum se desfășoară campaniile dvs., cât de mult cheltuiți și cum ar putea să vă economisească din prețul pe clic.
Faza de învățare se va manifesta în campaniile care au mai multe modificări fundamentale. Una dintre ele este, desigur, trecerea la un nou partener CSS. De obicei, faza de învățare începe a doua zi după trecerea la un alt serviciu CSS și durează între 1 și 10 zile. Faza de învățare apare atunci când folosiți o strategie de licitație inteligentă, cum ar fi Maximizarea valorii de conversie sau ROAS țintă. Durata poate fi foarte scurtă, dar depinde de o mulțime de factori.