Nimeni nu a ratat situația care a afectat și lumea comerțului electronic. Majoritatea agenților de publicitate dezactivează campaniile în scopul de a micșora costurile totale și, așadar și costurile asociate cu reclama produselor. Are sens, dar ce ar fi dacă am folosi acest timp eficient și astfel am mări rentabilitatea investițiilor?
Cumpărăturile în magazinele fizice au scăzut la minimum și de aceea ne putem aștepta să crească cererea la produsele care se află pe internet. Bineînțeles, este dificil să concurezi cu atât de multe agenții de publicitate și de aceea o să vă dezvăluim un sfat care vă poate ajuta să ajungeți în topul de pe piață.
Utilizați campanii de shopping pe produse
Pe acest tip de campanii, clienții potențiali reacționează și interacționează cel mai mult. Bineînțeles, prima dată vă convingeți, că sunt setate corect, deoarece fără asta, nu ne putem aștepta la rezultate pozitive.
Vă poate ajuta cu asta instrumentul online BlueWinston, care ajută la filtrarea și crearea campaniilor de shopping. Îl utilizează agențiile și freelancerii din lumea întreagă pentru automatizarea campaniilor cu texte, campaniilor de shopping și remarketingul dinamic. Ca să vă convingeți de avantajele sale, îl aveți la dispoziție 30 de zile gratuit.
Cum să reduceți costurile campaniilor de shopping?
Deoarece CSS Shopping in EU este partener Google, oferim o reducere de până la 20% per clic în Google Shopping Ads gratuit. Astfel puteți obține reducerea costurile voastre publicitare și să măriți rentabilitatea. Încă nu știți cum? Citiți F&Q despre ofertă.