Întrebări des întâlnite (FAQs)
Despre programul Google CSS
Partenerii CSS pot utiliza Shopping Ads pentru Google momentan în 21 de țări de pe Teritoriul Economic European (European Economic Area). Aceste servicii puteți utiliza în: Belgia, Danemarca, Germania, Finlanda, Franța, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Austria, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Spania, Republica Cehă, Suedia, Elveția și Regatul Unit.
Mai multe informații puteți găsi pe pagina Google CSS Partner Portal. Deasemenea veți putea compara acolo diferiți parteneri CSS.
Deasemenea puteți găsi mai multe informații și pe pagina Google Support.
În afară de acest lucru, că Partenerul CSS trebuie să Vă ofere spațiu pentru afișarea produselor Dumneavoastră în comparația prețurilor mărfilor, Vă oferă posibilitatea să obțineți reducere de până la -20% din prețul normal pe clic în Google Shopping Ads. Așadar, dacă astâzi plătiți de ex. 1,00€ pe clic, datorită Partenerului CSS puteți economisi și să aveți în unele cazuri un preț de doar 0,80€ pe clic. Aveți posibilitatea fie a) să micșorați costurile fixe pentru publicitate sau b) să păstrați creditul dumneavoastră obișnuit / cheltuiala zilnică pentru reclama produselor și șă creșteți astfel performanța totală de până la +25%. Creșteți astfel %CTR (rata clicurilor) și măriți bineînțeles șansa de a obține mult mai multe tranzacții pentru aceleași costuri, conversii de la Google Shopping Ads.
Nu! Pe baza sistemului unic de funcționare a contului Dumneavoastră de utilizator Google Ads, sau contului de utilizator Merchant, nu se schimbă absolut nimic. Se va sustrage în continuare automat creditul dumneavoastră pentru publicitate pe Google din cardul Dumneavoastră de credit / cardul de debit, sau suma facturată la sfârșitul lunii, cum ați fost obișnuiți până acum. Până la urmă, imediat în timpul fiecărei licitații BID și a clicurilor efective la reclamele Dumneavoastre, se aplică imediat reducerea rezultată, adică la sfârșitul zilei, sau a lunii deja plătiți mai puțin, decât plăteați înainte să deveniți Partener CSS.
În principiu, absolut nimic referitor la setările conturilor de utilizatori Google Ads și Merchant. Unicul lucru care te avantajează ca și agent de publicitate, este faptul că începi să beneficiezi de avantaje, sub forma reducerilor din prețul pe plic de până la -20% din prețul normal al Google CSS!
Această limitare nu ar trebuii să existe la niciun Partener CSS. Așadar trebuie să vă uitați cu atenție, cum este de fapt, deoarece unii Parteneri CSS limitează clienții cu un cost zilnic (credit de publicitate). Dacă utilizați serviciul Partenerului CSS de la noi (Shopping in EU), atunci nu aveți nicio limită!
Trebuie să plătesc și pentru faptul că am publicat produse în comparatorul de prețuri al mărfurilor?
Marea majoritate a Partenerilor CSS sunt comparatori de prețuri renumiți locali sau internaționali care au sistemul de credit la baza întregului model al afacerii, și asta, rezultând din clicurile realizate pe eshopul Dumneavoastră. Pentru acest serviciu, iși stabilesc natural taxele. Din nou, prin CSS Shopping in EU nu plătiți nimic, niciun fel de taxe suplimentare și ascunse pentru faptul că aveți produsele Dumneavoastre în comparatorii de prețuri.
Cu siguranță nu! BlueWinston și Shopping in EU are astâzi acces în peste 5600 de conturi de utilizatori Google Ads în lumea întreagă cu un spend total ce depășește 18 milioane de EURO / lunar, credem, că este un argument suficient de important, că puteți să vă simțiți 100% în siguranță cu noi. Termenii și condițiile noastre comerciale individuale definesc deasemenea, că nu putem influența funcționarea contului Dumneavoastră de publicitate, nici să intervenim în setările acestuia și în niciun caz să împătășim din statisticile Voastre interne sau spendurile cu terțe persoane.
Da, bineînțeles. Avem și clienți care nu știu să împărtășească accesul în primary link, întrucât în contul Google Ads au acces alte agenții diferite care solicită și au nevoie de acest status. Nu în ultimul rând, sunt și cazuri în care clientul nu își dorește în mod explicit, resp. nu are pârghiile și posibilitățile de a permite accesul în contul de utilizator Google Ads. În aceste cazuri, clientul nu poate utiliza la noi serviciul CSS gratuit, dar trece în Programul cu plată, unde ne străduim mereu să aflăm prima dată informații mai detaliate despre agentul de publicitate și să îi configurăm taxa lunară astfel, încât să nu îl încarce în vreun fel și să obțină și să beneficieze în continuare de beneficiile serviciului unic CSS.
În principiu, este un proces foarte simplu. La fiecare pas în parte, care trebuie parcurs, Vă este alături echipa noastră de suport. Sunt menționate următoarele cerințe simple: 1) avem nevoie de la Dumneavoastră de adresa URL de la produsele feed XML, 2) numărul contului Google Merchant, 3) numărul contului Google Ads (dacă știți să ne acordați acces), 4) o declarație simplă în formă de email, că aveți interes să deveniți clientul CSS Shopping in EU. În principiu, putem rezolva totul în 10 minute și cel mai târziu, în 2-4 zile lucrătoare, se poate utiliza serviciul CSS.
E-shopurile nu tind să se întoarcă înapoi, dar în timpul parteneriatului nu sunteți legat de noi cu nimic. Asta înseamnă că suntem obligați în orice moment să acceptăm faptul că vreți să treceți la alt Partener CSS din orice fel de motive, pe care nu trebuie să ni le divulgați.
Nu este ceva obișnuit că Partenerul CSS oferă afișarea reclamelor Google Shopping Ads în toate rețelele! Datorită CSS Shopping in EU puteți utiliza Google Shopping Ads și să fiți afișat în rețelele Google Search, Google Display, YouTube și Gmail.
Putem rezolva toate lucrurile procedurale în timpul unei zile. Tot ce aveți nevoie, găsiți în acest link.
Ulterior, din experiența noastră, trebuie să așteptați aproximativ 2-4 zile lucrătoare după angajații Google. Aceștia vor transfera contul dumneavoastră de utilizator Merchant sub contul nostru Google Merchant Multi Client Account.
În anul 2017 societatea Google a primit în cadrul procesului o amendă de până la 2,4 miliarde de EURO de la Comisia Europeană pentru monopol pe piață. Comportamentul de monopol din cauza că reclamele la produse, așa numitele Google Shopping Ads sunt considerate în același timp, ca și o comparație a prețurilor magazinelor, deoarece la afișarea reclamelor în parte, nu se află doar imaginea, denumirea produselor, dar și prețul acestora și eshop-ul de unde îl puteți cumpăra. Hotărârea Comisiei Europene a obligat Google să ofere o șansă comparatorilor de prețuri în cadrul UE și posibilitatea să ofere un preț mai mic per click în Google Shopping Ads clienților săi. Astfel comparatorii selectați de prețuri ale mărfurilor în UE au posibilitatea să devină, cu anumite condiții, așa numitul Partener Google CSS (Comparison Shopping Service).
Da, exact așa. Doar comparatorii de prețuri ale mărfii aleși care au îndeplinit condițiile extinse ale Google, pot deveni astfel distribuitori (reseller) al spațiului de reclame în Google Shopping Ads din rețeaua Google Search și să ofere astfel o reducere semnificativă de până la -20% din prețul normal pe clic.
Faza de learning este perioada când algoritmul Google învață prin ce metodă sunt derulate campaniile voastre, cât cheltuiți și cum ar putea să vă economisească la prețul pe clic.
Este vorba despre fenomenul care se va reflecta în campaniile care au modificări semnificative. Una dintre ele este și trecerea la alt partener CSS. De obicei, faza de învățare începe o zi după trecerea la alt serviciu CSS și durează între 1 chiar până la 10 zile. Faza de învățare apare atunci când utilizați strategia smart bidding, de exemplu maximalizarea valorii conversiei sau o rentabilitate țintă a investiției (target ROAS). Mai multe despre faza learning veți citi AICI.
Citiți articolul oficial Google despre partenerii CSS pe acest link.
Automatizați crearea reclamelor la produsele în Google Ads
BlueWinston.com este un instrument automat de creare a reclamelor la produse pentru Google Search. Reprezintă o alternativă dar în același timp și așa numita completare la clasicele Google Shopping Ads. Campaniile la produse create pe baza fluxului de date eshop reprezintă o cotă mai mare de 40% din anualul %CTR și afișarea pe Google Search care duc la o tranzacție de succes. Tehnologia unică, accesul inovativ la crearea cuvintelor cheie și a reclamelor pentru fiecare produs în parte, grupe de produse și categoriile lor în eshop, fac din acest instrument să fie primul pe piața internațională. BlueWinston este utilizat astâzi de sute de clienți în peste 50 de țări din lume. Datorită BlueWinston.com știți nu doar să automatizați crearea reclamelor la produsele dumneavoastre, dar deasemenea să automatizați și optimalizarea acestora și managementul grație folder-ului cu regulile automate și a scripturilor pentru bidding, care se aplică într-un timp incredibil de scurt și asta fiind la fiecare 6 ore!

- măriți vânzările cu 60%
- măriți ROAS până la + 1500%
- micșorați CPC cu -40%
- faceți reclamă la toate produsele
- automatizați crearea și gestionarea