Să ai un partener CSS potrivit este un avantaj foarte mare al fiecărui proprietar al e-shopului care utilizează campanii de remarketing Shopping sau Dynamic sau încă meditează asupra acestui fapt. Unele permit să economisești de până la 20% din clic fără niciun fel de taxe.

În regulă, ce ar fi dacă cineva ar dori mai mulți parteneri CSS, este asta posibil? Bineînțeles, că este. În afară de partenerul CSS, Shopping in EU poate utiliza e-shop-ul și parteneri competitori CSS, eventual și Google CSS.

Un cont Google Ads poate fi conectat la mai multe conturi Merchant, de exemplu trei, și astfel pot acoperi mai multe poziții cu un singur produs. Dacă un singur vânzător, ar dori să insereze iPhone 11 Pro, în căutare, asta ar arăta astfel:

  • iPhone 11 Pro Max,
  • iPhone 11 Pro 256GB Silver,
  • iPhone 11 Pro 64GB Black.

Asta înseamnă că același produs nu va fi de trei ori în Shopping de la un singur vânzător (iPhone 11 Pro Max), dar vor fi trei variante de la trei parteneri CSS.

Dacă aveți fonduri suficiente pentru promovare, și aceasta este o posibilitate de vă mări prezența pe piața online.

Care sunt avantajele și dezavantajele să aveți mai mulți parteneri CSS?

Aceasta poate fi o oportunitate bună pentru ca vânzătorii online să obțină o performanță și mai bună a reclamelor sale. Puteți obține mai multe clicuri, mai mulți vizitatori, dar asta o să vă coste mai mult ca utilizarea unui singur partener CSS.

AvantajeDezavantaje
Puteți obține mai multe pozițiiAsta poate fi mai solicitant din punct de vedere financiar
O vizitare mai desă a paginilor dumneavoastre webAdministrarea produselor dumneavoastre este mai dificilă
Mai multe conversiiMai multe conturi Merchant
Vă puteți lăsa Google CSSUtilizarea altui partener CSS poate fi scumpă

Dacă doriți să încercați CSS secundar sau pur și simplu nu doriți să treceți de la Google CSS, puteți utiliza gratuit programul nostru CSS, unde nu veți fi taxat pentru programul CSS, doar pentru anunțurile pe care le veți face publicitate.

Care este procedura la solicitarea altui partener CSS?

Dacă vă hotărâți să vă lăsați Google CSS și vreți să utilizați și CSS-ul nostru, puteți să completați pur și simplu formularul nostru de înregistrare. Așadar cum sunt pașii?

  • Pe site-ul nostru web faceți clic pe butonul ”Doresc să utilizez CSS”.

  • Completați toate informațiile necesare.

  • În câmpul Program selectați ”Doresc să creez un cont nou Google Merchant”.

new google merchant
  • Echipa noastră de suport o să vă contacteze cu alți pași. Va trebuii să ne trimiteți informațiile de bază despre contul dumneavoastră (numele, țara, adresa de e-mail).
  • Ulterior, o să vă creăm un nou cont Merchant Center care se va afla sub CSS MCA-ul nostru la care o să vă acordăm drepturi depline.
  • După crearea contului dumneavoastră, veți fi nevoiți să vă conectați Merchant-ul vostru cu contul vostru Google Ads. Ulterior, este suficient să încărcați feed-ul dumneavoastră de produse și puteți să începeți să inserați!

  • Gata, acum aveți doi parteneri CSS pentru reclamele dumneavoastre.

De ce creăm contul Merchant Center pentru dumneavoastră?

Pentru aplicarea serviciului CSS, Google are nevoie să realizeze un ”switch” al contului dumneavoastră Merchant sub un Partener CSS MCC. Acest proces putem sări pur și simplu prin faptul că noi vă vom crea direct sub Merchant MCC al nostru și astfel programul CSS va fi aplicat imediat.

Ne bucurăm pentru înregistrarea dumneavoastră!