Dacă inserați în Google Merchant Center, este posibil să apară acolo un mesaj de eroare, eventual vi se va suspenda contul. În acest articol, ne vom dedica mesajului de eroare, datorită căruia vă pot suspenda contul, și prin urmare, oprirea publicității în rețeaua Google.

Alegerea solicitată a partenerului CSS

Dacă se afișează acest mesaj de eroare în contul vostru Merchant, nu trebuie să vă panicați. Google solicită pentru fiecare agent de publicitate care folosețte mai ales reclamele Shopping, să utilizeze un partener CSS (Comparison Shopping Service). Printre astfel de parteneri se încadrează mulți comparatori de prețuri ale produselor din EU, dar și Shopping in EU.

Cum să rezolvați această problemă?

Dacă doriți să faceți din nou publicitate și să înlăturați acest mesaj de eroare, trebuie să treceți la un partener CSS. Este suficient să alegeți partenerul potrivit, care va corespunde condițiilor voastre și care o să merite. Lista partenerilor CSS puteți găsi și pe pagina oficială Google. După ce vă alegeți partenerul potrivit, este suficient doar să-i contactați și să stabiliți trecerea la programul lor CSS. De îndată, ce se realizează așa numitul switch la serviciul CSS, acest mesaj de eroare se va înlătura și puteți să continuați cu publicitatea la fel ca și până acuma.

Dacă nu sunteți așadar interesat de niciun proram CSS, deoarece nu Vă convine lista de prețuri sau termenii și condițiile, puteți face publicitate în continuare la un partener CSS Google, ceea ce înseamnă că puteți utiliza Google pentru această reclamă. Pentru a utiliza CSS Google, este suficient să scrieți asistenței Merchant și ei vor remedia asta.

Ați trecut la un partener CSS dar vă arată în continuare aceeași problemă?

Țineți cont de faptul că atunci când Google comută contul vostru Merchant la un program CSS, atunci pot apărea modificări într-un interval de până la 24 de ore. Dacă a trecut, așadar mai mult de 24 de ore și dumneavoastră aveți în continuare aceeași problemă, procedura este următoarea:

1. Contactați asistența Google.
2. Explicați-le că ați primit un mesaj de eroare în legătură cu alegerea partenerului CSS pentru contul vostru Merchant și că utilizați partenerul CSS.
3. Google o să vă verifice din nou contul și înlăture această eroare.
4. Yeei! Puteți continua cu inserarea!