Proprietarii e-shopurilor din întreaga lume încearcă să reacționeze cât mai bine și cât mai eficient la panica, care domină domină lumea în acest moment. Pandemia COVID-19 aduce magazinelor care practică comerț cu amănântul și de toate dimensiunile, o serie de provocări, cu care nu s-au confruntat până acum.
În acest caz, este nevoie de introducerea unor schimbări. Acestea împărtășesc informații despre cum firma și angajații săi funcționează în această situație. Mai mult ca oricând, informează clienții despre marfa, ce o au în depozit. În acest articol, o să descriem în câteva rânduri, despre cum să gestionați inventarul produselor astfel încât, cumpărătorii să aibă ceea ce au nevoie în timpul pandemiei.
Ajutați clienții să obțină produsele de care au nevoie
Nimeni nu vrea să piardă timp stând la cozi în fața magazinului și să se pună inutil în pericol și pe cei din jurul său. De aceea este bine să oferi posibilitatea oamenilor să-și ridice produsele din magazinul fizic sau să le comandați online. Astfel obțin ceea ce au nevoie și în același timp nu trebuie să piardă timpul în magazin.
Aflați cum se schimbă cererea în lista celor mai vândute produse, și în funcție de asta, sunteți capabil să adăugați în Merchant Center exact acele produse, care sunt cele mai cerute.
Comunicare activă despre modificările din firmă
Orice fel de modificare se întâmplă în firma dumneavoastră, clientul ar trebuii să știe despre ea. Vi s-a modificat orele de deschidere? Atunci schimbați-vă pur și simplu, profilul dumneavoastră de firmă pe Google și actualizați-vă reclamele. Prin acest mod, clientul dumneavoastră va ști orele de deschidere, închidere sau dacă aveți orele de deschidere diferite față de cum le aveați până acum.
De asemenea, este potrivit să setați în email un răspuns automat și adăugarea unui banner, în care veți răspunde la cele mai frecvente întrebări care apar și astfel cumpărătorul va fi capabil să obțină informațiile de care are nevoie într-un timp scurt.
Situația actuală și cererea în funcție de categorie
Pentru o înțelegere mai bună a gândirii clientului, o să vă ajute instrumente precum sunt Google Trends și Google Alerts. Datorită lor, veți obține și o vedere de ansamblu asupra condițiilor locale actuale. Prin utilizarea statisticii privind licitația pentru campaniile în Google Ads, veți afla, dacă s-a modificat poziția dumneavoastră față de concurență.
Veți oferi clienților cele mai noi informații despre produse
Prin creșterea numărului de fluxuri informaționale încărcate și prin activarea actualizării automate a articolelor, veți avea mereu datele despre produse concrete și actualizate. Clienții au nevoie să știe care este prețul actual al produsului și dacă produsul este disponibil. Puteți face actualizări rapide, precum este disponibilitatea produsului sau închiderea magazinelor în fluxurile informaționale ale inventarului local.
Se poate întâmpla să nu știți când vi se vor livra produsele, sau nu știți care este situația actuală a inventarului dumneavoatră. În acest caz, veți marca produsele vândute online ca ”stoc epuizat”, ”stocul este limitat”, sau alegeți cantitatea maximă de produse, pe care le puteți vinde într-o singură comandă. Trebuie să aveți mereu actualizate și setările transportului și timpul estimat de livrare ca se reflecte posibilitățile voastre actuale.